torsdag 29 november 2012

Mitt sämsta...

...blogginlägg ever kommer här! Jag sitter just nu i en handbollshall med datorn i famnen. Här stinker svett och hormoner från ett tjugotal handbollsspelande 15-16 åriga herrar. Koncentrationen är inte på topp hos alla killar, utan här får man som åskådare avnjuta allt från rullande höfter till kalsongrepp ... 

Inte lätt att vara kreativ och försöka få till något vettigt och "matnyttigt" att skriva. Men något som kan vara värt att uppmärksamma är att jag för några veckor sedan hade gjort mitt hundrade inlägg här på bloggen, och i fredags firade bloggen 1 år!!

Hipp hurra för detta! Det borde kanske firas?? Funderar bara på hur... Skulle kanske vara något att lotta ut ett chokladpaket?
Men jag är ju inte så van bloggare, så jag vet inte riktigt hur det går till när man utlyser utlottningar på sin blogg. Någon van "blogg-räv" som vet?

Och en sak till! Jag har fått en utmärkelse av fina Cecce förra veckan. Hon har en riktigt fin blogg med vackra bilder, ett fantastiskt sätt att formulera sig och framför allt en himla massa recept på allsköns bakverk. Man blir alltid hungrig/sugen när man tittar in hos henne :). Men jag återkommer till denna utmärkelse någon av de närmaste dagarna...

Så - nu har ni fått ta del av mitt sämsta inlägg ever, men det blev inte så pjåkigt i alla fall :).

                           Lev väl!
                           /Lotta

2 kommentarer:

  1. Jag tyckte inte det var ett dugg dåligt!

    Och du, GRATTIS till alla jubileum! 100:e inlägget OCH 1-års jubileet!

    Kram!

    SvaraRadera