tisdag 10 juni 2014

Ingenting ingenstans


Ledig dag efter en lååång arbetsvecka. Jag bestämde att jag skulle ingenstans och göra ingenting. Och det är precis vad jag gjort - ingenting! Och ingenstans visade sig vara hemma i vår trädgård.


Men jag har inte bara gjort ingenting - någonting har jag gjort...

Plockat och ätit de första smultronen
Plockat och lagt örter till tork
Käkat melon vid poolen
...på fat som jag själv gjort :)...
Och så har jag varit en sväng in om stan och lämnat L som skulle iväg på niornas lärarmiddag.



Han har inte klippt sig! Han har håret i en "knuda" i nacken, dagen till ära :).

Och nu ska jag äta jordgubbar och fortsätta att göra ingenting...

/Lotta

4 kommentarer:

  1. Ser ut som ett härligt sätt att spendera sin tid. :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ack ja, gjorde inte alls ont någonstans ;)...

      Radera
  2. Sämre kan man ha det ;-)

    SvaraRadera