fredag 13 december 2013

Trilskande teknik!

God luciakväll på er alla där ute i stugorna. 

Dagens inlägg skulle handla om gårdagens fina avrundning av keramik-terminen.Jag tog flera juliga och härliga bilder på en massa fina alster som alla kursdeltagarna gjort.
Nu blir det inte så  eftersom blogger  trilskas och jag lyckas inte lägga upp några bilder.

Så istället nöjer jag mig med att önska er alla en härlig fredagskväll och en förhoppningsvis härlig helg oxå. Själv ska jag jobba inatt,och imorgon eftermiddag väntar Nallekonsert på Malmöoperan tillsammans med mina små prinsessor :).

Ha det gott!
/Lotta

                      

3 kommentarer:

  1. Dumma blogger!!
    Då tänker jag på dig i natt för jag ska också vara vaken :)
    Låter trevligt med en nallekonsert, ha så trevligt på den!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hoppas du får rätsida på tekniken och haft en härlig helg. Kram

    SvaraRadera
  3. Då passar jag på att önska dig en trevlig tredje advent!

    SvaraRadera