onsdag 31 december 2014

Tack för mig!

Nyårsafton. Sista dagen på året och många håller just nu på att göra sig i ordning inför kvällens festligheter. Ytterligare ett år har passerat, och ett nytt väntar oss. Som en bok men en massa oskrivna blad som blir precis det du gör det till.

För mig har året som gått varit ett år ägnat åt själslig läkning och återhämtning. Jag känner nu att jag börjar känna igen mig själv, och att jag har börjat hitta den "riktiga" och äkta Lotta. Jag tränar hårt och mycket på att lyssna på den vackra och fantastiska kvinnan som bor där inne i min kropp. Det är inte alltid så lätt, men jag tycker att jag blir bättre på det för varje dag som går.

Livet är föränderligt, och det är precis så det ska vara. Året som kommer innebär en del stora förändringar för mig. På fredag flyttar yngste sonen till lägenhet i Lund, och det kommer att bli väldigt annorlunda att ha ett hem utan söner. Men det blir nog bra, även om det kommer att ta ett tag att vänja sig.

I januari kommer jag återigen att öppna salong, och det betyder att jag kommer att börja utföra behandlingar igen, och det kommer att bli mer arbete med företaget. Från och med imorgon har företaget nytt namn. Gröna Gudinnan är det nya namnet på både företag, butik och salong. Det är min hyllning till Moder Jord, och det är ett namn som jag känner väldigt varmt för. Då är det bara bloggen kvar som har något med Brunnshälsan att göra. Eftersom jag har bestämt mig för att helt avsluta just kapitlet som på något vis är kopplat till det namnet så är dagens inlägg det sista. I alla fall här på just denna platsen.

Så till er alla som brukar titta in här, och som ibland gör mig så glad med era fina kommentarer - ett stort tack! Det har varit så roligt att få skapa så många nya bekantskaper, och jag måste få säga att det jag har fått uppleva av bloggvärlden är att den är vacker, tillåtande, generös och full av kärlek. Jag kommer att fortsätta besöka alla vackra, roliga, underfundiga och läsvärda bloggar - ni vet alla vilka ni är, ingen nämnd och ingen glömd...

Från hela mitt hjärta vill jag önska er alla ett riktigt GOTT NYTT ÅR!

Varmaste kramar!



/Lotta

PS. Det blir en ny blogg... www.grönagudinnan.se

2 kommentarer:

  1. Önskar dig allt gott och självklart ett Gott Nytt År!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  2. Tack och lycka till med nya tillvaron som jag hoppas du ska trivas med .-)

    Kram

    SvaraRadera