måndag 5 mars 2012

Nya lokalen

Dagen har ägnats åt att packa upp kartonger och att prissätta varor.
Oj vilket jobb det är att räkna fram pris på allt. Jag är bortskämd med att få "rekommenderat ut-pris" fix och färdigt från leverantörerna, men se det får man inte när det gäller inredningen...

Tänkte visa lite bilder på hur det ser ut nere på Brunnshälsan.












Öppettider för butiken nu i mars är lite varierande, men finns på hemsidan, klicka här: Brunnshälsan . Officiell invigning är inte "spikad" än, men jag återkommer med datum så fort jag vet...

                             Lev väl!
                             /Lotta

5 kommentarer:

  1. Men guuuud så roligt att se!!
    Och jag blir så avis!!! Vill ju oxå! Nu! =)
    Så himla spännande för dej!! (Och för mej, så småningom...)

    Sv: Nä, så tålmodig är jag inte när det gäller att hålla på med tekniskt tjafs. Tyvärr.
    Men mannen är!! Tack och lov!!

    SvaraRadera
  2. Ser super fint ut ska bli skoj att se live

    SvaraRadera
  3. Hur går det??????

    Nyfiken i en strut!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. De é mycket nu... men det går bra! Redan fått mycket positiv respons. Ska bli kul att se hur det blir när jag öppnat "på riktigt".

      Radera