måndag 12 mars 2012

Längtan

I morgon händer något som jag längtat efter länge. Väldigt länge.

Jag ska åka upp till en fantastisk kvinna, Lena, i Vingåker för att påbörja en tvåårig utbildning till diplomerad ört-, aroma- och samtalspedagog med ekologisk inriktning. I ett litet torp mitt ute i skogen skall jag tillbringa underbara dagar och hämta ork, kraft och inspiration.

Rölleka


Tillsammans med fyra andra kvinnor skall jag få möjligheten att djupdyka ner i mig själv ta del av all Lenas kunskap och klokhet. Naturen och Moder Jord kommer att ha en central roll, och hela mitt väsen bara längtar efter att få ta emot vad som bjuds.

Så resterande dagar av hela denna veckan håller Brunnshälsan stängt... 


                            Lev väl!
                             /Lotta



1 kommentar:

  1. What?? Ska du sitta därhemma hos Lena i TVÅ år??

    Skoja bara. Låter helt underbar! Låter som du verkligen brinner för det här. På riktigt.

    Good luck!

    Ps. Hur går det i nya lokalerna? Du får höra av dej & berätta lite mer! Är ju såå nyfiken!!
    Hur har dina varor tagits emot??

    SvaraRadera