tisdag 14 februari 2012

Med stormsteg...

Flytten till den nya lokalen närmar sig med stormsteg! Det är lite drygt 14 dagar kvar, och alla fina saker jag beställde på mässan i januari börjar så smått "trilla in".

Dagens skörd bestod i helt ljuvliga tvålar, skrubbar och doftljus från det danska företaget Munkholm. Den vill jag ha, den vill jag ha, den bara måste jag ha.... Så känns det när jag packar upp låda efter låda, och låter mig förföras av dessa helt naturliga dofter, alla från eteriska oljor som använts för att ge produkterna dess doft och effekt. Sedan gör det inte saken sämre att övriga ingredienser är ekologiska...

Förra veckan fick jag min första sändning kläder; klänningar och tunikor från Ajlajk. Så fina!! Tänkte bjuda er på en "tjuvtitt" här på bloggen...



Dessa båda modeller finns i storlek S-XL, kvinnliga och lagom romantiska... Denna vecka väntas somriga klänningar och tunikor i olika utföranden - oj vad spännande det är!!

Hoppas att detta kan vara något som tilltalar er, och jag ser så mycket fram emot att få slå upp portarna till "nya" Brunnshälsan.

Nu vill jag önska er alla en god kväll (och natt), och jag lovar att hålla bloggen mer uppdaterad nu när jag äntligen har en dator som fungerar :-)...

Lev väl!
/Lotta

1 kommentar:

  1. Den tyckte jag oxå var jättefin, den understa!
    Jag beställde aldrig på mässan, men funderar på att göra det nu. Eller så väntar jag.
    Pengarna RINNER ju liksom mellan fingrarna när man lägger lite beställningar här och var! Tyvärr. Skulle kunna beställa MASSOR!!

    Kram från Hörby!

    SvaraRadera