torsdag 16 februari 2012

Dom har kommit...

...kläderna jag häromdagen längtade efter att få hem till butiken.

Igår kom det efterlängtade paketet från Danmark! Jag var så spänd på vad det var jag hade beställt. Kan tyckas att det borde jag ju ha koll på, och det hade jag på sätt och vis - full koll på att det var JÄTTEFINA klänningar och tunikor. Men det var mycket att titta på och mycket som beställdes under några få intensiva timmar på mässan, så detaljer var inte knivskarpa i mitt minne. Men oj vilka vackra skapelser! Packade upp den ena efter den andra, och drabbades genast av "ha-begär". Men jag har lovat maken dyrt och heligt att jag inte ska köpa hem allt jag har beställt... Men en av tunikorna måste jag bara ha :-)!!
Tyvärr hanns det inte med fotografering av godsakerna, men skall fixa detta så ni kan få en liten försmak av även dessa. Förhoppningsvis i morgon redan...


Lev väl!
/Lotta

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar