tisdag 24 april 2012

Vårfint!


Nu är butiken verkligen sprängfylld med vårfina nyheter. Dagsfärskt är den underbara keramiken i fyra färgställningar. Offwhite, khaki, pistage och ljung...







När jag tittar på vitrinskåpet med sitt nya innehåll söker sig tankarna genast åt glass!!Kolla själv...


Förutom all vacker keramik finns nu oxå miljövänliga disktrasor i bomull/lin som kan användas om och om igen. Så bra för både plånbok och natur :)!!


Och inför sommarens grillkvällar mysiga ljuslyktor i korg och glas...


         .... och ursnygga salladsskålar i keramik...

    ... osså vackra flaskor att sätta midsommarsnapsen i...

           Så varmt, varmt välkomna upp i butiken!

                            Lev väl!
                                                                   /Lotta

4 kommentarer:

  1. Å va fint Lotta, va duktig Du e! Hoppas kunna besöka Dig i sommar, då vi nu flyttar söderöver!
    Kram På Dig!
    Charlotte

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Charlotte! Klart vi måste träffas nu när ni är så nära! Kram till dig oxå.

      Radera
  2. Du har oxå fått din leverans från Lots Living, ser jag! ;o)
    Roligt! Hoppas det går bra för dej!
    Kram från kollegan i Hörby

    SvaraRadera
  3. Hej Lotta!

    Du skrev att du hade en gatupratare...
    Du vill inte maila en bild, så jag kan få kika på den.
    Och se vad det är för typ, liksom.

    Hoppas du har det bra & att kunderna hittar till dej!
    Jag har sagt det innan, och jag säger det igen...
    Jag MÅSTE komma in om och hälsa på!!

    Kram Jessica

    SvaraRadera