måndag 30 juli 2012

I valet och kvalet

Jag har de senaste veckorna ägnat en hel del tid åt att lusläsa kataloger och besöka hemsidor hos olika leverantörer. Det börjar ju bli hög tid att beställa inför hösten och julen.

Men jag har ett STORT problem!! Det finns så mycket fint, och jag skulle kunna beställa hem hur mycket som helst. Men kassan är ju begränsad... och så ska det inte bara vara jag som ska gilla grejorna, utan de ska helst gillas av er som är kunder, så att ni ska vilja köpa med er hem :).
Jag blir så i valet och kvalet över vad jag ska köpa in!!

Så idag har jag en fråga till er som brukar komma till butiken; Vad tycker ni fattas? Textilier? Mer ljusstakar? Något annat?

Snälla HJÄLP mig!! Lägg gärna en kommentar här på bloggen eller på Brunnshälsans Facebook sida. Jag skulle bli så glad och tacksam om ni vill hjälpa mig med detta. Tack på förhand!

                            Lev väl!
                           /Lotta

6 kommentarer:

  1. Mera söta förvaringsaskar/burkar/skålar.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Sandra! Skall hålla utkik efter detta :)

      Radera
  2. Tyvärr har jag ju inte varit i din butik. Än. =)
    Kram och godmorgon!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du är välkommen om du har vägarna förbi "metropolen" i öster :)...

      Radera
  3. Hej vännen!
    Jag förstår ditt dilemma! Till fullo!
    Har liksom precis samma problem, som du vet... ;o)
    Synd att vi inte ses i huvudstaden, men det får bli en annan gång!
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är inte lätt det här med att vara affärsinnehavare... Hoppas du får god utdelning på mässan:).

      Radera